יום רביעי, 19 בדצמבר 2007

הרחקת יונים - מוצרים להרחקת יונים

הרחקת יונים - מוצרים להרחקת יונים


במהלך המאה האחרונה, השתנו החיים בעיר מקצה לקצה "קהילות" יונים ברחבי העולם משגשגות ומקננות במקומות בהם הן לא רצויות. הביקוש ל- הרחקת יונים מתגבר. שפע המזון, מקומות הקינון האטרקטיביים - כל זה מעלה את קצב הריבוי הטבעי של היונים בעולם.

דוקרנים (נירוסטה) רשתות יונים


דוקרנים ל - הרחקת יונים : פסי מתכת שאינם יציבים. רבים נוטים לטעות כי כאשר היונה נדקרת מדוקרנים היא נפצעת ובורחת מהמקום. אך זו טעות - היונה אוהבת להיות במקומות יציבים, ולכן דוקרנים הם אמצעי מצוין ל- הרחקת יונים.

רשתות יונים : בעזרת רשתות יונים מרחיקי יונים (כן, יש דבר כזה מרחיק יונים מקצועי) סותמים כל מיני פתחים. בעיקר מסתורי כביסה בהם היונים מרבות לקנן בשל ארקטיביות המיקום. הרחקת יונים באמצעות רשתות יונים מוכיחה את עצמה כשיטה היעילה ביותר (ליונים פשוט אין יכולת להיכנס לחלל שנחסם).

יום שלישי, 18 בדצמבר 2007

הרחקת יונים - מרחיק יונים

הרחקת יונים, זה תחום נורא מפותח. אנשים רבים ששומעים את המונח מרחיק יונים לא מבינים - מדובר בבעיה עולמית שתופסת תאוצה.
בימינו עסקים שעוסקים ב- הרחקת יונים (הדברת יונים זה מונח מטעה - חומרי הדברה נגד יונים אינם חוקיים בארץ) מספקים דוקרנים ורשתות יונים.
מרחיק יונים הוא אדם שמתקין רשתות לחסימת יונים או דוקרנים שמבריחים יונים עקב אי-יצבותם. בשנים האחרונות הביקוש ל- הרחקת יונים רק הולך וגובר. לא רק שרמת המודעות ורמת החיים עלו אלא גם כמות היונים.
יונים עירוניות גורמות לבעיות רבות. קינון יונים בכל מיני מקומות מהווה מטרד מעצבן, אך לא רק - יונים מפיצות גם מחלות (למידע נוסף בנושא
מחלות יונים). לכן יש להמנע במגע עם יונה (במיוחד יונה שנראת מדולדלת, כלומר חולה).
עקב עליית הביקוש ל- הרחקת יונים (שבין היתר עלה בעקבות מרחיקי יונים מקצועיים שפירסמו באינטנסיביות מיותרת) מרחיקי יונים הרחיבו את עסקיהם והעלו את ההיצע - מאז קיימת תחרות מתמידה וירידה דרסטית במחירים, דבר הפוגע בצרכן של היום שמקבל מוצרים סינים לרוב ללא הגנת UV.

יום שני, 17 בדצמבר 2007

דוקרנים

דוקרנים להרחקת יונים

הפתרון האולטימטיבי.
דוקרנים נגד יונים ניתן להתקין על אדני חלון, על רוכבים (הרעף האמצעי) על גדרות.
רשת יונים זה גם מוצר שמשמש להרחקת יונים, מה ההבדל בין דוקרנים לבין רשת יונים?
אם ברצונך לקנו דוקרניחם, וודא שהם מוגנים מפני קרינת UV.